گیر کرده ام

بخند....

تو خود میدانی..........

راه بس سخت و ناهمگون است

میان جهنم و بهشت گیر کرده ام!

مرا چه شده؟ چیزی میخواهد مرا به قهقرا ببرد!

نمی گذارم

نه! من ورای همه چیز هستم

ورای خوبی و پلیدی

ورای زشتی و زیبایی

آن سان که نور حقیقت چشمها را کور می کند من همینجا زانو خواهم زد

الفبای زندگی را از نو خواهم نوشت!

من به دنیا خواهم آمد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 18 شهريور 1391برچسب:,ساعت 10:30 توسط abjn|


آخرين مطالب
» من همونی...
» اشتبـــاه از مــن بــود...
» دو خط
» خدایا
» سال هاست
» نفس می کشم
» فقط تو
» بگذار....
» امامم

Design By : Pichak

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر